2014. június 26., csütörtök

Ezria ღ - Nélküled már mit sem ér!


Ezra pár nappal ezelőtt kimondta az utolsó szót. A legutolsót, Arianak. Szerinte kapcsolatuk olyan hullámvölgybe került, amit már nem tudnak megoldani, nincs megoldás rá.
A lány próbálta mondani neki, hogy beszéljék meg, hisz mindig volt megoldás, de a férfi makacs természetének köszönhetően nem engedett álláspontjából.

Aria a fotelban ült, pokrócba burkolózva, egy bögre forró kakaóval a kezében. Nem tudta elképzelni az életét Ezra nélkül, számára ő jelentette a mindent. Még tisztán emlékszik, amikor legelőször találkoztak, egy kis kocsma szerűségben. Ő hamburgert rendelt, Ezra pedig magányosan üldögélt. Beszélgetésük legelején már tudták, hogy egymásnak vannak teremtve. A magabiztos lány sohasem akart ilyen helyzetbe kerülni, hogy túlságosan beleéli magát egy-egy élethelyzetbe, aztán a szakítás után mélyebb pontra esik, mint életében valaha. És igen, ez most valóban így van. Azt hitte ők együtt lesznek... együtt, talán örökre.

Ezra magányosan, bezárkózva a számítógép előtt ülve legújabb novelláskötetét írva nem tudott koncentrálni. Ezerszer megkérdezte magától, hogy vajon tényleg jó ötlet volt-e, hogy szakított azzal a lánnyal, aki mindig, minden helyzetben mellette állt, még akkor is, amikor senki nem volt mellette.
Felállt a székből, az ablak elé állt. Nézte, ahogyan esik az eső, és közben gondolkozott. Arra a lányra gondolt, akit tényleg, tiszta szívéből szeret. Ezt most értette meg igazán, pontosabban a pár nap alatt, amit nélküle kellett töltenie.
A konyhapulthoz ment, töltött magának egy pohár kávét. Az órára nézett. Még csak fél három múlt. Egy gondolattól vezérelve a kabátot magára vette, majd az ajtón kilépve elindult oda, ahova már régen el kellett volna indulnia.

A lány nézte a lassan eleredő esőt. Nem szerette ezt az időjárást, még egyel több oka volt arra, hogy rossz kedve legyen.
A pokrócból kikászálódva, egy kósza ötlettől vezérelve Aria felvette a cipőjét, és elindult rendbe tenni azt, amit a legfontosabbnak tart az életében.

A két fiatal...
Egy időben...
Ugyanott...

- Aria - szólt Ezra, majd a lányhoz lépett, és szorosan átölelte. - Olyan jó, hogy itt vagy. Kérlek, ne haragudj! Az jövőm nélküled már mit sem ér!
A szerelmespár egymás karjaiban az eső ellenére is ott állt, mintha csak ők léteznének.


- Aria, már rég megszerettem volna kérdezni, de sohasem volt rá merszem. Most, hogy rájöttem, tényleg csak te számítasz, fel szeretném tenni a kérdést. Leszel a feleségem?
A lány szemébe könnycseppek szöktek. Nem is gondolt erre, azt hitte, régen elveszítette Ezrat.
- Persze, hogy leszek - válaszolt végül Aria.
Mosolyuk összeforrt, csókjuk örökké valóságba nyúlt...


 HA TETSZETT, NYOMJ EGY TETSZIKET, VAGY HAGYJ EGY HOZZÁSZÓLÁST!
FOLYTATÁS OLVASÓI KÉRÉSRE!
(Megjegyzés írásához kattints a MEGJEGYZÉS ÍRÁSA fülre, majd ha megírtad a szöveget, amit el szeretnél küldeni, a "Megjegyzés írása mint" mellett legörgetve, válaszd ki a Névtelen fület! Ezután közzététel, majd írd be helyesen a számokat!)

15 megjegyzés:

  1. imádtam♥ (Niki voltam akinek tanácsot adtál egy blog írásához)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt! :) ♥ Csak ugyan azt tudom mondani mint az előttem szoló: Imádtam!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Imádtam!Lécci folytasd!!!Ezria forever! :)
    Most is tökéletes lett mint ahogy szokott! :) ;)

    VálaszTörlés
  4. Hányadék. Csodálkozom, hogy itt Aria nrm sírt a csajoknak. És Ezra a rossz? Hát persze. Szánalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ne haragudj, ezzel a hozzászólással csak magadat minősítetted. Inkább tartsd meg magadnak a véleményedet, mert engem nem érdekel.

      Törlés
    2. Ez az egész rész arra utal, hogy Ezra volt a rossz...

      Ezra pár nappal ezelőtt kimondta az utolsó szót. A legutolsót, Arianak. Szerinte kapcsolatuk olyan hullámvölgybe került, amit már nem tudnak megoldani, nincs megoldás rá.
      A lány próbálta mondani neki, hogy beszéljék meg, hisz mindig volt megoldás, de a férfi makacs természetének köszönhetően nem engedett álláspontjából.

      Aria a fotelban ült, pokrócba burkolózva, egy bögre forró kakaóval a kezében. Nem tudta elképzelni az életét Ezra nélkül, számára ő jelentette a mindent.

      Azt nem értem, hogy ebbe a szép kis novellába, azt miért nem írtad bele, hogy Aria még hat emberrel kavart Ezrán kívül?

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy azt honnan vetted, hogy én Ezrát itt rossznak szerettem volna ábrázolni! És mi van, ha éppen amiatt szakított vele, hogy rajta kívül hat emberrel kavart? Azt nem írtam bele, hogy miért vetett véget kapcsolatuknak.

      Nem értem, miért vagy ennyire flegma, és elutasító, úgy hiszem, olyan emberrel, aki ellened nem tett semmi rosszat, azt nem kell letámadni, nem így kéne velem viselkedni!

      Mindenkit meghallgatok, akár negatív, akár pozitív a reflektálása. De az, hogy ilyen kioktató módon beszélj olyan emberrel, akit nem is ismersz, azt egyáltalán nem bírom elviselni.

      Ha szépen leírtad volna, hogy mi az ami zavar, elfogadtam volna, de az, hogy ilyen kioktató, és undok a modorod, ezt nem tudom elfogadni.
      Az, hogy te Ezra fan vagy, az egy dolog. Én bírom Ezrát, sőt, a sorozatból mindenkit bírok, ha hiszed, ha nem, én senkit sem kritizálok, hisz mindenkinek van egy személyisége, egy élete, és ezt el kell fogadni.

      Tudod, mint író, minden novellának kell egy történetet találni. Mindennek meg van a maga története, a maga dolga, a cselekményszál, az, hogy hogyan viselkednek egymással a szereplők. Ennek a novellának ez az eseménysora, és ennyi! Lehetett volna fordítva is, no de akkor mi értelme lett volna a lánykérésnek? Ha Aria megy bocsánatot kérni, akkor Ezra miért kérte volna meg a kezét? Netalán Aria kérte volna meg Ezra kezét? Elég buta gondolat.

      Itt a cselekménysor az volt, hogy a férfi egy lánykéréssel kér bocsánatot.
      Ha ezt nem tudod elfogadni, akkor sajnálom.

      Attól, hogy Ezra fan vagy, nem kell azt hinned, hogy én ebben a novellában őt akartam bántani. Bár, azt hiszel amit szeretnél, én tudom, hogy mi az igazság.

      Még egyszer megkérlek, hogy ne légy undok, ne legyél ennyire visszataszító személyiség. Erre csak annyit tudok mondani, hogy más szemében meglátja a szálkát, a magáéban a gerendát sem veszi észre.

      Szép napot!:)

      Törlés
    4. Bocsánat, rendben?
      Beismerem, hogy undok voltam, de tudod mindenhol csak azt lehet olvasni, hogy Ezra a rossz, és totál kiakasztott az, hogy ebből a szép novellából is ezt tudtam leszűrni.
      Mondjuk alapból hányok Ezriától, de a te történetedben szeretem.

      Még egyszer bocsi.
      Timi

      Törlés
    5. Nincsen semmi gond!
      További jó olvasást a bloghoz!:)

      Törlés
  5. Szerintem jó volt. Tudom hogy csakk novella de a többi egy picikét lehetne hosszabb :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A közeljövőben igyekszem majd hosszabbakat is írni, azért örülök, hogy tetszett!:)

      Törlés
  6. Közben megtaláltam. :) Nagyon tetszik, bárcsak tényleg ez történne a sorozatban! :) IMÁDTAM! ♥

    VálaszTörlés
  7. Imádtam!♥♥
    Szerintem folytasd, nagyon tehetséges vagy!
    Jázmin

    VálaszTörlés