2014. május 31., szombat

4.rész

Sziasztok kedves olvasók! :)
Meghoztam a II.évad legújabb részét! Remélem mindenkinek tetszik majd. Kérlek, írjatok megjegyzést, hogy tudjam, kinek és miért tetszett.
Jó olvasást! :)


Spencer nagy sebességgel rohant ki az épületből. Toby szinte azonnal utána sietett, Candit egyedül hagyva.
 - Hé, Spence! - kiáltott utána a fiú, de a lány meg sem állt. - Hé, Spencer állj már meg!
Toby megragadta hátulról a lány karját, és visszafelé húzta.
 - Nem tettem semmit - mentegetőzött.
 - Nem tettél, tudom - válaszolt végül - De nekem az épp elég, hogy tenni akartál, vagy akarsz, vagy nem is tudom. Elengednéd a kezem?
 - Te ezt honnan találtad ki Spencer?
 - Nem kitaláltam, hallottam.
 - De nem hallhattál semmit.
 - Nem? Azt sem, hogy felajánlotta neked Candi, hogy találkozzatok?
 - Igen, felajánlotta, de én nem mentem bele! Nem fogok vele találkozni, nyugodj meg! Én téged szeretlek.
 - Biztos? - kérdezte a lány.
 - Egészen biztos - válaszolt Toby.
 - Nem is értem, hogy öt perc ismeretség után, hogy lehet valakinek ekkora az arca, hogy elhívja más barátját. Barátkozni akartam vele, de innentől kezdve, tabu téma.
 - Ezt én sem értem - válaszolt a férfi.
Toby jobbnak gondolta, ha Spencer nem tud a múltról, arról, hogy nem csak most ismerte meg Candit, hanem hosszú évekkel ezelőtt.

***

 Aria az ajtón kopogtatott, várta, hogy valaki ajtót nyisson. A lány a Ligth család házánál járt, ugyanis tegnapi látogatása alkalmával ottfelejtette telefontartóját, és mindenképpen mielőbb vissza szerette volna kapni. Adam nyitott neki ajtót.
 - Szia - szólt Aria - Tegnap itt hagytam a telefontartóm, tudsz róla esetleg?
 - Nem, nem tudok - válaszolt Adam - De gyere be nyugodtan és keresd meg. Tudod, hogy hol hagyhattad?
 - Igen, azt hiszem a konyhában, amikor Candivel a limonádét csináltuk.
A kisfiú bekísérte Ariát a konyhába, majd rábízta, hogy keresse meg nyugodtan elveszettnek hitt holmiját, és elhagyta a szobát. A lány szétnézett, de a telefontartó sehol sem látta, így elkezdett kutatni a fiókokban, hátha ott találja valahol.
A nagy kutakodásban, az egyik fiókban, Aria meglátott egy kis noteszt. Mikor csukta volna vissza, a fiókot, kíváncsisága nem hagyta nyugodni, és nagy érdeklődéssel nyitotta ki.
Aria elképedt az látottaktól. Leült egy székre, majd összecsukta a noteszt, és maga elé bámult. A papírok tele voltak nevekkel, és a személyleírásokkal. A lány ekkor kíváncsi lett, hogy vajon az ő neve is szerepel-e a több száz ismeretlen között. Kinyitotta újra, és kutakodott, pontosan addig, amíg meg nem találta, amit keresett. Mind négyükről talált leírást. A noteszt összecsapta újra, majd a helyére tette azt. Telefonját kivette a zsebéből, majd Emilyt tárcsázta, közben nyitva hagyva maga után az ajtót, kiviharzott a házból. Már nem is érdekelte őt a telefontartó, amiért eljött a Ligth házba, sokkal inkább érdekelte az újabb titok kiléte.

***

Aria és Emily egy találkozót beszéltek meg a közeli kávézóban. Aria a telefonját percenként megnézte, és figyelte, hogyan telnek el a percek, szorosan egymás után. Emilyre nem sokat kellett várnia, alig telt el pár perc, amikor a két lány már egymás mellett ülve tárgyalták a történteket.
 - Hozhatok valamit? - kérdezte az akkor odaérő pincér.
 - Jöhet egy kávé? - kérdezte Emily, majd Ariára nézett.
 - Persze . mosolygott a lány, és kezeit összekulcsolta.
 - Akkor két kávét kérünk.
A pincér felírta a rendelést, majd hátat fordítva ment a pulthoz.
 - Na mondd, mi olyan fontos?
 - Ma voltam Candiéknél - kezdett mesélni Aria - és olyat láttam, amit nem tudok hova tenni. Nem tudom, hogy ki és miért, de valaki fel írja egy noteszbe az emberek jellemzőit, akit ismer. Mindent felír, amiről fel lehet ismerni.
 - Most viccelsz - monda Emily, és közelebb húzódott Ariához.
 - Nem, ez teljesen komoly. Amikor megláttam, meg is ijedtem. Nem tudom, hogy Candi, vagy Mr Ligth, esetleg Adamé az a füzet, de ki kell derítenünk, hogy ki és miért csinálja ezt. A legijesztőbbet még nem mondtam. Mi is le vagyunk írva. Mind a négyen, egytől egyig.
 - Gyerünk - mondta Emily - most azonnal odamegyünk, és utánajárunk ennek.
 - Megőrültél? - kérdezte Aria, majd visszarántotta a lányt a székre. - Nem tudja senki, hogy én azt láttam. Érted? Senki.
 - Akkor mit tegyünk?
 - Nekem vagy egy ötletem - mondta Aria, majd a frissen érkezett kávét kezdte kortyolgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése