2013. augusztus 7., szerda

II.\1.rész

Sziasztok!
Hát,nem is tudom,hogy hol kezdjem,elég sok mondanivalóm van.
Először is; köszönöm,hogy sokan jó utat kívántatok a nyaraláshoz. Jól éreztem magam,bár nagyon hiányzott az itthoni környezet.
Régen írtam részt,de úgy érzem,mára kitudtam pihenni magam,és ma meg tudom írni a részt. Extra részt terveztem,és remélem tetszeni fog Nektek.
Mostanában az oldal látogatottsága borzasztóan lecsökkent,és ez nekem nagyon rosszul esik.Sokat dolgozom,és úgy tűnik,amit csinálok,nem is olyan jó. Persze azoknak akik kitartanak mellettem,nagyon szépen köszönöm,de szeretném,ha új olvasók is jeleznék,ha tetszik nekik a blog.
Élet. Ez hiányzik a blogból. Akármi ötletetek van,ami örömet okozna ,írjatok nekem,és megpróbálom valóra váltani.
Tudjátok,hogy ez a blog,nem a PLL sorozat eseménysorát követi,ezért is szeretném Nektek elmondani,hogy ne zavarjon össze,ha belép egy-egy új szereplő,akit a sorozatban nem láthattatok,valószínűleg az az én saját szereplőm lesz,aki kitalált. Ha ez zavarna Titeket,akkor írjátok meg.
Írjatok véleményt,iratkozzatok fel,és tartsátok életben a blogot!
Írtam egy kis bevezetőt annak,aki most kezdené el olvasni a blogot,képben legyen.
Puszi Mindenkinek!


Ez történt az első fejezetben:  (1.-13.rész)
A Hill család most költözött Rosewood kellemes,nyugodt térségébe. A fiatal,és barátságos Rebecca szinte azonnal összeismerkedik a város négy legismertebb lányával;Spencerrel,Ariaval,Hannaval,és Emilyvel. Az élete fenekestül felfordul,amikor megkapja első üzeneteit egy bizonyos A-től.
Az ideköltözésük másnapján Aria öccse,Mike is meglátogatja Beckyt,és meghívja egy randira. A lány ezután megtalálja a szobájában az első A- "ajándékot" ; egy süteményt,amin egy üdvözlő kártya,és egy "Most már tudom,hol laksz. A-" üzenet állt.
Hanna elmeséli Rebeccának,hogy egy éve,meghalt szeretett barátnőjük,Alison,és hogy nem tudják kitől kapják az üzeneteket mind az öten.

 Másnap a randin,nagyon kellemesen érzik magukat a fiatalok egymás társaságában,majd a fiú elviszi Beckyt egy elhagyatott környékre,ahol behívja az egyik házba is. Ott csókolóznak először,viszont Mike erőszakosan viselkedik Rebeccával,ezért a lány elmenekül tőle. Hazáig siet az éjszaka közepén,majd mikor belép az ajtón,nem telik bele pár percbe,mikor egy újabb sokk éri őt. A rendőrség kopogtat náluk, illegális szerekkel élő váddal. Becky tehetetlen,ezért beviszik a rendőrségre,ahol megtalálják a táskájában a szert,viszont bizonyíték,és ujjlenyomat hiányában kiengedik őt. Mike is tanúskodik mellette,hogy az este során nem használt semmilyen tiltott szert. 
Rebeccát hazaengedik,de mégsem tudja elfelejteni,hogy a fiú akarata ellenére akarta a magáévá tenni . 
Következő nap, Beckyt meglátogatják a barátnői,és eltöltenek egy kellemes napot együtt ; beszélgetnek,filmet néznek,és sokat nevetnek. Mikor lemegy a nap, a társaság elindul hazafelé. Rebecca összepakol,és felmegy a szobájába lazítani. Az ablakán kopogást hall,és meglepetésére Mike az. Beengedi,a fiú pedig békülni akar. Becky enged neki. Borozgatnak,csókolóznak; ám a lány az este egyik pillanatában rosszul lesz,s másnap nem emlékszik semmire az estéből.
A telefonjában két üzenetet talál. Az egyiket Mike küldte,hogy milyen jól érezte magát az éjszaka,a másikat pedig a bizonyos A-. Egy képet,ahol Becky fehérneműben van.
A napot a barátnőivel tölti,mikor hazaér,egy újabb megrázó eseményt kell átélnie. A-től,kap egy újabb üzenetet,hogy valaki el van ásva a hátsó kertben. Becky a lehető leggyorsabban meg akarja tudni,hogy vajon igaz-e. Sokkot kap,amikor meglátja,hogy Mike keze kikandikál a földből. Azonnal segít rajta,kiássa a tehetetlen fiút,s hívja a mentőket. Fél órán belül, már a kórházban van,ahol egy újabb üzenetben azt a hírt kapja,hogy A- szerint már nincs Mike az élők között,viszont nem sokkal később kiderül,hogy ebben az esetben nem volt igaza az ismeretlen küldőnek.
A következő napot Rebecca otthon tölti; kap egy postai csomagot,amiben egy DVD,és egy cetli van,rajta egy üzenettel: "Ismerd meg jobban a barátodat! A-".
A felvételen megjelenik Mike,amint beszél valakivel,és Rebecca egyszerűen összeállította a történetet.
A fiú fogadásból akarta lefektetni Beckyt,és ő tette az illegális szert a táskájába. Aznap este
is ő adta neki a kábító szert,hogy megszerezhesse magának a lányt. A DVD megtekintése után,a lány kap egy hívást,Ariától,hogy azonnal menjen a kórházba,Mike felébredt,és jól van .

Mikor odaért,a fiú kedvességgel fogadta,de Becky ezt nem tudta viszonozni,sőt ; szakított.
Rebecca elindult hazafelé,és összefutott egy addig ismeretlen fiúval,Jasonnel,aki azonnal megadta neki a számát,aminek egy randi lett a vége.
Együtt ebédelnek,jól érzik magukat. Azonban a lánynak ennyi boldogsága sem lehet. Üzenetet kap A-től,hogy ki kell tartania Mike mellett,különben elküldi a rendőrségnek a DVD-t,amin rajta van Mike bűnössége.
Becky nem szeretné,hogy egykori barátja miatta szenvedjen,hiszen őt is megmentette a börtöntől,ezért bemegy hozzá a kórházba,s kibékül vele.A fiút még aznap hazaengedik a kórházból. Rebeccát este meglátogatja Jason,hogy meghívja őt randizni,ám a lány nem megy vele,hiszen kibékült Mikeal,és vele tölti az estét.

A fiú gyönyörű meglepetése meghatotta a lányt,s Becky úgy érzi,már ő sem tudja mit akar; Jasont,vagy Mikeot.
Másnap,mikor a lány hazafelé megy a gimnáziumból,találkozik Jasonnel,aki behívja magához,és meg akarja csókolni,azonban a lány nem engedi neki. Később találkozik Spencerrel,Hannaval,Ariaval,és Emilyvel,akik figyelmeztetik,hogy Jasonnel vigyázzon,hiszen a halott lány,Alison testvére,és nem csalhatja meg Mikeot.
Becky megharagszik,hogy nem hagyják,hogy a saját életét élje,ezért elrohan tőlük,és elérkezik egy elhagyatott,kihalt utcára,ahol nagy döntést hoz. Hallgat a szívére,és Jasont választja.
Azonnal el is megy hozzá,hogy megmondja neki,hogy így döntött. 
Az Arianál rendezett nyár nyitó buli botrányba fullad. Mikeért jön a rendőrség,mert megkapták a DVD-t .
Becky nem akar ott maradni,ezért elindul hazafelé,de amikor az utcába ér,sokk éri. Az ő fehérneműs képeivel van kiplakátolva minden. A lehető legtöbbet leszedi,és segítségére van Jason is. A fiú érezte,hogy a lány már nem bírja a feszültséget,ezért másnap elviszi őt a nyaralójába,Brimingbe. Az első este,egy fekete ruhás alak egy sötét zsákot húz végig a kerten,és Becky kap egy SMS-t. "Egy újabb áldozat? A-".
Becky másnap úgy érzi,csak álmodta az este történteket. Jason romantikus sétára hívja,ahol bemennek egy fogadóba,és a televízióban látja,hogy Mike megszökött a fiatalkorúak börtönéből.
Az este tábortüzes buliba mennek,ahol Becky találkozik Mikeal, aki meg akarja ölni a lányt,és saját magát is. Szerencséjére Jasonnek sikerül közbe lépnie. 
Következő nap Rebecca azt hiszi,hogy babát vár,azonban a teszt ezt megcáfolja. A lány nem állapotos. Még mindig a nyaralóban vannak,ahol romantikus délutánt töltenek együtt,és megegyeznek,hogy együtt járnak. Becky észrevesz,egy (a vízből kilógó) fekete zsákot,benne az ő fehérneműs képeivel. Ezt a lány nem tudja mire venni,ezért elindul hazafelé a nyaralóból. Gyalog.
Már besötétedik,amikor elér egy kis,ósdi házhoz. Bent lámpa ég,ezért bekopog,de nem kap választ. Mikor elindul vissza felé,valaki megragadja hátulról,de a lány harciasságának köszönhetően sikerül kiszabadulni a támadó szorításából. Rebecca újra üzenetet kap: "Most megleszel. A-". 
A lány tudtán kívül beleugrik egy jeges vizű tóba. Elveszti az eszméletét. Következő emléke,hogy Jason ébresztgeti őt. A fiú azt mondja,elmegy körülnézni,viszont egy lövés után Becky nem tudja,mire gondoljon. Fájdalmat érez,s elájul. 
Felébred. Rádöbbenek Jasonnel,hogy a támadó már valószínűleg halott. A fiú lelőtte. A test rázuhant Rebeccára,aki az ütés miatt ájult el.
Becky felhúzta a fekete sapkát a holttestről,és rájön; Mike az. A még meleg testet, a két fiatal behúzza az elhagyatott házba,s a sokk miatt,ott hagyják. 
Hazatérnek,ahol mindenki nagy szeretettel fogadja Beckyt. A lányt Jason nemsokkal később felhívja,hogy menjenek,és tüntessék el a testet,mielőtt még valaki rátalál,és kiderül,hogy ők a bűnösök. Visszatérnek Briming,és Rosewood közötti elhagyatott részre,ahol megdöbbentő felfedezésre tesznek szert. Mike holtnak hitt teste,eltűnt.

Egy hónappal később (Július 16.) ; Rosewood - Hill ház; 18:45 perc

Már minden csendesedik. A rendőrség is feladta a keresését,és én is. Vagyis mi. Jasonnel. Ami azon az estén történt,mindig itt lesz a fejemben,mint egy rossz rémálom. A lelkiismeretem is nyugodni kezd,mivel nem száz százalék biztos,hogy Mike meghalt.
Hetekig nem mozdultam ki a szobámból,és most eljött az ideje. Nemsokára megyek Jasonhöz,hogy együtt tölthessünk egy romantikus napot,és hogy megünnepelhessük az első hónapfordulónkat.
Igen,már egy hónapja alkotunk egy párt,és úgy érzem,ez életem legszebb időszaka. Vele szeretnék lenni,vele akarok maradni,akárki akármit mondd. A lányoknak ez nem tetszik,de ez engem már most nem érdekel.
Megcsörrent a telefonom (amit nemrég kaptam,mivel a másik tönkrement), azonnal felvettem.
Jason volt az.
- Szia kicsim - szólt a telefonba.
- Szia - válaszoltam,és felálltam az ágyamról. - Mindjárt ott vagyok,rendben?
- Persze,ezért hívtalak,hogy mikor jössz már,de megelőztél.
Letettem a telefont,és felöltöztem. Felvettem egy farmert,egyszerű felsővel,és egy edzőcipővel.
Nagyon sok minden történt ez az egy hónap alatt; beindult a szüleim kávézója,a lányokkal szorosabb lett a barátságunk,és Jasonnal pedig nagyon megszerettük egymást,még a szüleimnek is bemutattam őt.
Kiléptem az utcára. A nap,már lefelé halad az égboltról. Hét felé jár az idő.

Rosewood - DiLaurentis ház; 19:10 perc

Odaértem a házhoz,és kopogtam. Jason szinte azonnal ajtót nyitott. Egy csókkal köszöntött,átkarolt a csípőm alatt,s felemelt. Behozott a házba a karjaiban,s én csak nevettem.
- Nagyon bolond vagy! - mondtam,és elnevettem magam.
- Nincs igazad.
Olyan boldognak érzem magam,mint még senki a világon! Ha vele vagyok repülök,a felhők felett érzem magam. Bementünk a nappaliba,az asztalon rögtön megláttam egy kis ajándékdobozt. Rózsaszín ,egyszerű csomagolásban volt.
- Ez az enyém?
Meglepett,hogy ő egy hónap után is már ajándékkal kedveskedik nekem,és nagyon meghatott,hogy ilyen aranyos.
- Hát persze. Meg kellett valahogy köszönnöm,hogy mindig mellettem voltál,és most is itt vagy. Legszívesebben soha nem engednélek haza,magamhoz láncolnálak,hogy mindig itt lehess.
Amikor ilyeneket mond,majd elolvadok. Úgy érzem,életem legjobb döntése volt,hogy őt választottam. Lehet,hogy nem szabadna ilyet mondanom,de Mike még kisfiú volt Jasonhöz képest,és nem tudtam vele elképzelni a jövőmet. De most,már egy hónap után azt mondom,hogy igen,megtaláltam az igazit. Ami bennem nincs meg,az benne meg van,és ez fordítva is igaz.
Kibontottam az ajándékot,és egy csodaszép,ezüst nyaklánc volt benne ;türkizkék köves medállal.
- Jason,ez gyönyörű! - mondtam,és a nyakába ugrottam. - Köszönöm,köszönöm,köszönöm!
- Becky,én köszönök Neked mindent! Nagyon Szeretlek!
Órák hosszat beszélgettünk,és nevettünk,filmet néztünk,és romantikáztunk.
- Kicsim,kérdezni szeretnék valamit,de szeretném,ha nem vennéd tolakodásnak.
Nem tudtam,hogy mit akarhat,de úgy döntöttem,bármi is az,kérdezzen,hiszen semmivel sem tudja elrontani a kedvem.
- Szóval,én meg szeretném tudni,hogy volt-e valaha.. hát tudod.. olyan kapcsolatod más fiúkkal.
Lefagytam. Váratlanul ért ez a kérdés. Mit tegyek? Mondjam el az igazat? Te jó ég,ezen gondolkoznom sem kéne! Szeretem,tehát elmondom.
- Igen,volt.
A fejem lehajtottam. Elszégyelltem magam.
- Ne szégyelld Becky. Gyönyörű nő vagy! Én inkább azt csodáltam volna,ha azt mondod nem volt. De köszönöm,hogy elmondtad ezt nekem. Gyere utánam,rendben?
Felálltunk a nappali kék kanapéjáról,és Jason a lépcsőn indult felfelé. Tudtam,hogy hová vezet az útja. A hálószobába. Megijedtem. Mint egy kislány,aki most megy először az iskolába.
Beértünk a hálóba. Megálltam az éjjeli szekrény mellett,és megvártam míg Jason odaér hozzám.
Álltam egy helyben, és fogalmam sem volt,mit kéne tennem. Ő idősebb,tapasztaltabb mint én,és ha úgy nézzük,akkor nem is biztos,hogy nekem nem ez lesz az első.
Lehetséges,hogy az a fehérneműs kép,csak egy kép,és le sem került rólam aznap éjjel.
Azóta sem tudom pontosan,és ez elszomorít. Bár,ha jobban belegondolok,akkor sem történt a csókon kívül semmi,amikor ott aludtam Mikenál. A gondolataimat elhessegette Jason csókja.
Először a számat csókolta,egyik kezével a hajamba túrt,a másikkal a hátamat simogatta. Szája áttért a nyakamra,és kezeit a fenekemre tette. Hátradőltünk az ágyra,és csókoltuk egymást. Azt sem tudtam,hogy nekem mit kell tennem. Nem akartam tapasztalatlannak tűnni,de azt sem akartam,hogy erőszakosnak nézzen.
Levette felsőmet,és én is az övét. Egyszerűen elragadott magával a szerelem.

2 órával később 
Álmomból felébredve halk neszre lettem figyelmes. Jason erős,férfias karjai közt biztonságban éreztem magam,de kíváncsi voltam,hogy mi is ez pontosan. Kibújtam az öleléséből,felvettem egy köntöst,és elindultam lefelé a lépcsőn,de megtorpantam.
Valaki telefonált. Egy ismerős,férfi hang.
- Igen itt vagyok,akkor mit tegyek?
Megrémisztett. Visszaszaladtam a halóba,hogy felébresszem Jasont,és pár percen belül,már mindketten a nappali felé igyekeztünk. Megálltunk,hogy még hallgatózzunk.
- Amit eddig kértél mindent megtettem,úgyhogy gyorsan mondd,hogy most mi a feladat! Nem akarom,hogy rám találjanak.
Nem várhattunk tovább,hiszen ki tudja,hogy mit tett volna a betörő. Jason gyors léptekkel szaladt le a lépcsőn,és megpróbálta megfogni a támadót,aki azonban futásnak eredt. Felborított pár holmit ,azonban a bejárati ajtókilincse visszafogta őt,ugyanis beleakadt. Jason gyorsabb volt,és mire odaért,már lehetősége sem volt a támadónak elmenekülni. Most megláthatjuk,hogy ki az.
A barátom felhúzta a fekete sisakot,és megláttam a saját apámat.
- Apa,te mi a francot keresel itt? Ezt nem hiszem el,Jason,engedd el őt!
- Ne haragudj rám kincsem,én nem tehetek róla.
- De...
Elfutott. Hogy mit akart,fogalmam sem volt. Beült az autóba,és elhajtott. Alig telt el pár másodperc,és hatalmas robbanásra lehettünk figyelmesek. Az autó,melyben az apám ült,lángokban állt az utcán.
- Apa!
Ordítottam ahogy csak tudtam,és rohantam az autó felé. Teljesen fel sem tudtam fogni,hogy mi történik.
Mentőautó,szirénázás,és a kórház zöld falai...

Pár órával később - Rosewoodi Kórház
- Anyu,századszor is elmondom,hogy fogalmam sincs,hogy mi történt - mondtam vigasztaló hangon,közben potyogtak a könnyeim.
- Édesem, nem értem én ezt az egészet! Ha elveszítem az édesapád,én abba belehalok!
Szavai olyan hatással voltak rám,mintha tőrt szúrtak volna a szívembe. Lehet,hogy én tehetek mindenről? Egyszerűen nem tudtam összerakni  a képet,nem tudtam felfogni,hogy mi is történt pontosan. Apu ott állt,egy fekete ruhába,és megpróbált velünk valamit tenni,de miért? És mit, és ki mondta ezt neki?
Nem akartam még ezzel is idegesíteni anyát,szóval inkább tartottam a számat.
Az orvos kijött a kórteremből,és mi anyuval azonnal odamentünk hozzá.
- Stabilizáltuk az állapotát,bár nagyon súlyos égési sérüléseket szenvedett. Az intenzív osztályra visszük,és a felépülési idő akár félév is lehet. A látogatást csak két hét múlva kezdhetik meg.

Rosewood - Hill ház ; 01:23 perc

Már az ágyamban fekszem. Gondolkozok,mivel nem jön a szememre álom. Fájt így látni az édesapámat. Nagyon fájt.
Az éjszaka csendjét egy telefoncsörgés zavarta meg. A kijelzőn Mike neve állt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése